Honda 450 RR Lyndon Poskitt
Honda 450 RR Lyndon Poskitt
Última edición por josemari; 11/04/2021 a las 14:37
Suzuki DRZ400E Ex-Dominator650 88 - DRBIG 750 - DR 600 Djebel - XT 600 88
Detalle de los depósitos traseros de gasolina, en total son 30 litros de caldo, además del precioso escape.
Suzuki DRZ400E Ex-Dominator650 88 - DRBIG 750 - DR 600 Djebel - XT 600 88
En detalle la tapa lateral del filtro de aire y del motoraco que le acompaña.
Suzuki DRZ400E Ex-Dominator650 88 - DRBIG 750 - DR 600 Djebel - XT 600 88
Vista frontal de las luces del carenado.
Suzuki DRZ400E Ex-Dominator650 88 - DRBIG 750 - DR 600 Djebel - XT 600 88
Vista del lateral derecho del motor.
Suzuki DRZ400E Ex-Dominator650 88 - DRBIG 750 - DR 600 Djebel - XT 600 88
Vista de los instrumentos de navegación en primer plano el Roadbook.
Suzuki DRZ400E Ex-Dominator650 88 - DRBIG 750 - DR 600 Djebel - XT 600 88
Este es el anuncio que lyndon poskitt a dejado en Instagram a quien le pudiera interesar, de esto hace 5 días, si estas interesado contacta rápido que la cosa está que vuela.
£11,500 GBP = ha dia de hoy 13.246 euros
lyndonposkitt
FOR SALE (will ship worldwide) – Rare Dakar Spec Honda CRF 450 Rally based on CRF450X. The sister bike of the one I sold last year, this one is it great condition with many new parts. Built for Dakar Rally in 2014 and pretty much been dry stored since then. The bike has been fully serviced and is ready to go adventure riding or racing. This lightweight, agile and reliable rally bike with 30 litres of fuel offers Dakar type autonomy, strength and reliability. Ideal for someone getting into rally or someone who prefers a lighter rally bike. The bike is currently plated and road legal in the UK and will come with a full years MOT and Tax for UK buyers or I am happy to export for overseas customers and help significantly with the shipping. The parts list alone to build these bikes was almost double what I am asking (without the original bike). Full spec includes: rear tank kit 18 liters, front tank 12 liter (incl. mounting kits), repositioned battery box, full Leo Vince Ti under-slung rally exhaust system, oil cooler kit, composite rally skid plate, full nav tower and fairing with auxiliary wiring loom for nav, roadbook combination switch, MD roadbook holder and RNS/ICO trip computers, Dakar navigation wiring and bracketry, LED lights, steering damper, oversized front brake disk 270mm and caliper extention, billet hubs and wheel set in excellent condition, upgraded stator + regulator, reiger fork upgrade and shock modifications for rally swing arm and linkage. Price is £11,500 GBP. Spare parts also available / negotiable. Geniune buyers only, please no more time wasters or dreamers, this bike needs to go to a good home ✊️ Please share if you know anyone might be interested or you contact me through private message if you are genuinely interested. Many thanks, Lyndon
Última edición por josemari; 11/04/2021 a las 14:44
Suzuki DRZ400E Ex-Dominator650 88 - DRBIG 750 - DR 600 Djebel - XT 600 88
Como puñetas han puesto esos depósitos? Muchas veces pienso algo así para la drz en el lado izquierdo, bueno más pequeño claro
Pues se los deben haber hecho expresamente incluyendo las roscas en la fundición del molde para poder atornillar o lo que sea.
No estaría de más tener un depósito auxiliar por si acaso alguna vez se necesitara más alpiste, hay zonas de exploratoria que no tienen gasolinera en muchos kms a la redonda.
Y deben costar una pasta.
Suzuki DRZ400E Ex-Dominator650 88 - DRBIG 750 - DR 600 Djebel - XT 600 88
Pues no creas, que se podría hacer algo parecido a esto, se quita el subchasis y se le pone un tubo de escape por abajo con diferente tubería a al DRZ-E y se le pone un depósito como este a medida, 18 litros de gasofa le caben a Lyndon en el suyo, cuenta que más o menos esos serían los que saldrían para la Suzi.
Suzuki DRZ400E Ex-Dominator650 88 - DRBIG 750 - DR 600 Djebel - XT 600 88