PDA

Ver la versión completa : Carta desde la aldea.



chus4x4
15/11/2006, 20:57
QUERIDU FIU:

Póngote estes llinies pa que sepas que toy viva.

Toy escribiéndote, despaciu, porque se que nun yes pa lleer deprisa. Si recibes esta carta ye que llegote, si non, dímelo y mandotela otra vez.


El tiempu aquí nun ta malu, la semana pasada solo llovió dos veces, la primera vez , tuvo lloviendo tres dies, y la segunda cuatro.
Mandete ya la chaqueta que queríes, pero dígote que el tu tiu Pepe dixo que si la mandábamos con los botones puestos pesaría munchu y el enviu sería muy caru, así que quitamosilos y metimostelos n'el bolsu d'adentro.


Por fin ya pudimos enterrar a to Güelu, alcontrámoslu cuando lo de la mudanza, taba metíu n'el armariu desde el día aquel que nos ganó xugando al escondite.

Cuéntote, que el otru día explotó la cocina de gas, y to Pá y Yo salimos disparaos pol aire, y cayimos afuera de casa, ¡Que emoción! , yera la primera vez que to Pá y Yo
salíamos xuntos de casa.

Vino el médicu, pues yo tenía fiebre, púsome un tubín de cristal na boca y díxome que nun podía hablar en diez minutos, to Pá quería comprai el tubu.


Perdona la mala lletra y les faltes d'ortografía, ye que cansé de escribite y ahora toy dictandoi a to Pá, y ya sabes lo burru que ye.

Y hablando de to Pá, ¡que orgullosu tá¡. Cuéntote que ahora tien un buen trabayu, tien cerca de 500 persones por debaxiu d'el, ye el encargau de segar el cementeriu.


El otru día, to Pá leyó n'el periódicu que, según les encuestes, la mayoría de los accidentes pasen a un kilómetru de casa, así que mudámonos más lejos. Nun vas a reconocer la casa. El sitiu ye muy guapu y ahora tengo hasta llavaora, aunque no estoy muy segura de
que funcione, ayer metí la ropa, tiré de la cadena y desde esi momentu nun la volví a ver.

La to hermana Xulia, la que se casó con el su home, parió, pero como tovía nun se de que sexu ye, nun se decite si yes tíu o tía.
Si por fín ye neña, van llamala como Yo. Ella a la to hermana llamarai "MAMA". La otra hermana, Pilar, ta embarazada de 5 meses, y to Pá preguntoi si taba segura de que yera de ella.

Y por último el tu hermanu Juanchu sigue tan despistau como siempre, el otru día cerró el coche y dexó les llaves dentro, tuvo que caminar tras kilometros p'allá, y otras tres p'acá hasta casa, po'l duplicau, pa poder sacamos a to Pá y a Mi del coche.

El to primu Paco, casose y pasa to la noche rezandoi a la muyer, porque y dixieron que yera virgen. A quien nunca más vimos por aquí, ye al tíu Carlones, el que morrió el añu pasau. Ahora el que nos tien preocupaos, ye el tu
perru, el Puski, empéñase en correr detrás de los coches que tan paraos.

¿Recuerdes al to amigu Antón? Ya nun ta más n'esti mundu, so pá morrió fai dos meses y como había pediu ser enterrau n'el Llagu, el probe Antón, morrió cavando la poza en fondu.

Bueno fiu, non te pongo la dirección en la carta, porque no la sé, resulta que la xente que vivió aquí llevó los números pa nun tener que cambiar de domiciliu. Si ves a doña Remedios salúdala de mío parte, si nun la ves, no idigas na.

To Má que te quier, CARMINA

P.D. Diba mándate 100 euros, pero ya cerré el sobre

nicoleadas
15/11/2006, 21:12
:hammer: :hammer: :hammer: :hammer: :hammer:

:hammer: :hammer: :crac: :crac: :hammer:

jejeje, gracias por hacerme reir, despues de la llamada del abogao lo necesitaba. muchas gracias.
a una madre no se le puede dejar de responder, y menos una carta asi, asi es que ya toi perando la respuesta. :-D

8-) 8-) 8-)

snowbiker
15/11/2006, 22:13
je,je,je...

Mu Guena! :-D

Trencaterros
16/11/2006, 10:07
Mamá vuelve a mandar la carta, que no me ha llegado y esta vez pon los 100€ dentro.

(Y la posdata es veridica, sucedió durante la mili de un paisano en la posguerra)

PD: Mama si tu no manda pronto dinero yo remite cadáver.

(volvió con 30kg menos)

kateto
16/11/2006, 10:36
genial....