-
Ya lleva tacos
LLICÈNCIA VERDA A CATALUNYA
Con que lo prometido es deuda, os dejo toda la información de la que se dispone sobre el proyecto de licència verde para Catalunya. Está en catalàn y lo he sacado directamente de ACCAMN que es quien està moviendo todo el tema, para que los que lo teniais mal entendido poder aclarar de que irá el tema si llega a buen fin. En breve la traduzco a castellano OK!
Solo pido respeto a todas las personas que desinteresadamente están trabajando para solucionar el problema endémico que sufrimos... Y recuerdo que el precio de la licéncia está por ver pero no será caro como una licéncia convencional... SERÁ UN IMPORTE SIMBÓLICO.
Primera:
bàsic i imprescindible per poder tirar endavant tot el Projecte.
*El reconeixement de la Targeta Verda, sense que tingui que comportar modificacions legislatives. Això es del tot possible, doncs seria com una extensió de les clàssiques Llicències Federatives...
Segona:
Una vegada reconeguda i acceptada:
Donar-li suport en els següents aspectes:
*Donar facilitats per la constitució de les Àrees d’acord amb la legislació vigent...
*Facilitar l’accés per vials de menys de 4 metres, tal com contempla la legislació vigent...
*Facilitar la participació de representants del sector, en les Comissions Consultives dels Consells Comarcals, tal com contempla la legislació vigent...
Tercera si és possible:
*L’accés i utilització d’algunes de les 2.200 pedreres que estan pendents de restauració a Catalunya, aquest és un projecte i una possibilitat real, d’acord amb l’estudi i informe que vàrem emetre com resposta a la demanda que ens va fer la Direcció General del Medi Natural a l’any 2006...
*Doncs no hi ha circulació d’altres vehicles i/o accés de persones, per tant un increment de la seguretat i absència de molèsties, partint tot de la base que l’impacte mediambiental i agressió al medi natural i al paisatge ja està totalment realitzat i que no hi ha cap possibilitat de deteriora-ho més, en canvi automàticament s’incrementa els espais utilitzables, sobre tot pel trial...
En qualsevol cas l’accés seria vaig l’absoluta responsabilitat de l’usuari...
Quarta, si és possible:
*L’accés i utilització d’alguns determinats i prèviament concertats “tallafocs” i “sotalinies”, al objecte d’ampliar les possibilitats espai d’accés, amb les avantatges: No hi ha circulació pràcticament d’altres vehicles i/o persones, per tant un increment de la seguretat i absència de molèsties. Es parteix de la tesis que l’impacte mediambiental i agressió al medi natural i al paisatge ja està totalment provocat, no hi ha cap possibilitat de deteriora-ho més, en canvi si tenim una avantatge important com és el manteniment de l’accés, i en relació a la possible vegetació que hi podria créixer, un cert control. Curiosament és precisament la finalitat pròpia d’un tallafocs o sotalinia.
En qualsevol cas l’accés seria vaig l’absoluta responsabilitat de l’usuari...
Quinta si és possible:
Una vegada comprovat que ja tothom està d’acord amb que aquestes Lleis són d’impossible aplicació i que per tant cal modificar-les: Veure les manifestacions del Parlament de Catalunya, de la Direcció General del Medi Natural, de la Secretaria General de L’esport i de la pròpia Presidència i Vice-presidència de la Generalitat, més els usuaris i esportistes en general FCM i ACCAMN junt a fabricants ANESDOR, tallers botigues i accessoris, en conseqüència i vistes la situació: Es demanaria una moratòria, (que per cert no cal que sigui explícita)...
I per millorar el clima social, en el cas de que es tinguin que posar multes, es demana que l’import vagui directa i exclusivament a financiar treballs científics que permetin minorar els impactes dels vehicles sobre el Medi Natural, com per exemple el excel•lent i únic treball global realitzat per la UAB/Martí Boada...
Sexta:
Curiosament el més fàcil, més barat, més ràpid, més coherent i més eficient, seria recuperar el projecte de Llei de l’any 1995 i modificar-lo, som-hi (no el reglament que ja va estar impugnat), just en l’apartat de l’amplada del vials, doncs es podria recuperar fàcilment a traves d’una modificació imperiosa de la Llei l’amplada dels dos metres per les motos i de tres pels cotxes...
Modificació que ja es va fer a l’any ’95 a l’hora de l’aprovació, avui tots estem penedits i estem d’acord en que va ser un error fatal, fins hi tot ràpidament el Reglament ho va intentar solucionar,(fins que lògicament va arribar als Tribunals, doncs no era el camí adequat )
No són desitjable tants problemes, estrès a la muntanya i feina, a canvi de res, doncs tots sabem què per aquest camí ni es creix socialment, ni és millora el Medi Ambient ni es pacifica en cap cas el gaudi dels ciutadans al Medi Natural de Catalunya...Solament perjudica letalment les afeccions d’alguns joves i de no tant joves ciutadans per trobar-se amb l’impossibilitat de practicar el seu preferit lleure i/o esport , i d’aquest valors socials i vitals, no anem gens sobrats...
Permisos de publicación
- No puedes crear nuevos temas
- No puedes responder temas
- No puedes subir archivos adjuntos
- No puedes editar tus mensajes
-
Reglas del foro